STKIP PGRI BLITAR

PEMBELAJARAN THE POWER OF TWO DENGAN GIVING QUESTIONS & GETTING ANSWER PADA MATAKULIAH MATEMATIKA DISKRIT

KRISTIANI, .,M.Pd (2013) PEMBELAJARAN THE POWER OF TWO DENGAN GIVING QUESTIONS & GETTING ANSWER PADA MATAKULIAH MATEMATIKA DISKRIT. "CAKRAWALA PENDIDIKAN" Published by "STKIP PGRI BLITAR" , 15 (2). pp. 194-202. ISSN 1410-9883

[img]
Preview
PDF
78Kb

Abstract

Abstract: Discrete Mathematics is one subject that is considered difficult by students. Learning the power of two by giving answer questions and getting one alternative instructional design to improve student comprehension of discrete mathematics courses in STKIP PGRI Blitar. Type of research is a class act, teachers in the learning process is just as facilitator. Abstrak: Matematika diskrit adalah salah satu matakuliah yang dianggap sulit oleh mahasiswa. Pembelajaran the power of two dengan giving questions & getting answer salah satu alternatif desain pembelajaran yang untuk meningkatkan pemahaman mahasiswa pada matakuliah Matematika diskrit di STKIP PGRI Blitar. Jenis penelitian ini adalah penelitian tindakan kelas. Pada pembelajaran ini dosen hanya sebagai fasilitator Kata kunci: pembelajaran the power of two, giving questions, getting answer matematika diskrit.

Item Type:Article
Subjects:L Education > L Education (General)
Divisions:Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Education
ID Code:269
Deposited By:DRS. KADENI, SE.,M.Pd .,MM
Deposited On:19 Feb 2014 12:50
Last Modified:19 Feb 2014 12:50

Repository Staff Only: item control page